نمک هیمالیا را به اندازه مصرف کنید چرا که زیاده روی آن باعث فشار خون بالا می شود و به دلیل سدیم در این نمک اگر به درستی مصرف نشود باعث بروز نارسایی قلبی،سیروز کبدی و بیماری های کلیه می شود.

صادرات سنگ نمک  و نمک دانه بندی صورتی به سراسر جهان

اگر قصد صادرات نمک صورتی را دارید مجموعه نمک آذرخش کویر با مشاوره رایگان به شما کمک می کند که به راحتی این کار را انجام دهید .

دلیل استقبال خیلی از کشور ها برای نمک صورتی مواد معدنی موجود در آن است که در برنامه غذایی روزانه حائز اهمیت است.

بیشترین مقدار مواد معدنی در نمک صورتی مقادیر زیاد آهن مس و روی می باشد .

مرکز استخراج اصلی این نمک در پاکستان است اما با نمک صورتی گرمسار از لحاظ خواص و آنالیز تفاوتی ندارد.

نمک آذرخش کویر تولید کننده نمک دانه بندی صورتی

نمک آذرخش کویر گرمسار تولید کننده نمک صورتی دانه بندی از سایز درشت تا ریز می باشد که با توجه به خواسته و سفارش مشتری در کیسه های 25 کیلویی تا جامبو 1 تنی آماده و تحویل می گردد.

قیمت نمک های دانه بندی شده صورتی و نارنجی چه شیلاتی باشد چه ریز ترین سایز (پودری) ثابت است و سایز نمک تفاوتی در قیمت ندارد.

سنگ نمک صورتی هیمالیا 

می خواهیم شما را با خواص اعجاب انگیز نمک صورتی هیمالیا آشنا کنیم :
نمک صورتی هیمالیا برای تسکین درد :
مواد معدنی در نمک هیمالیا موجب تقویت استخوان ها،پوست و بافت های پیوندی به کار می آید که این اندام ها در ایجاد درد در بدن نقش دارند
نمک صورتی هیمالیا موجب تصفیه هوا می شود :
این نمک علاوه بر اینکه بدن را سم زدایی می کند بلکه می تواند برای پاکسازی هوایی که تنفس می کنید نیز مفید باشد. می توانید برای اینکار از سنگ نمک های تزئینی چراغدار ساخته شده از نمک صورتی هیمالیا است استفاده کنید. این چراغ ها ازنمک صورتی هیمالیا ساخته شده است که به مانند یک تصفیه کننده طبیعی هوا عمل می کند که طی این عمل رطوبت محصور شده در محیط را به داخل خود نمک می کشد. گرمای حاصل از این لامپ، به سرعت آب موجود در هوا را تبخیر می کند و از طرفی سمومی که قبلا در این چرخه در رطوبت حمل می شدند، در یون های نمک حبس می شوند.
نمک صورتی هیمالیا بدن را سم زدایی می کند :

زمانی که نمک هیمالیا به یک حمام آب ولرم اضافه می شود صرفا تنها اثرش فراهم آوری مواد مغذی مورد نیاز بدن شما نیست بلکه نمک هیمالیا به عنوان یک سم زدای قوی نیز عمل می کند. زمانی که در آب حل می شود، این نمک تبدیل به یک محلول یونی می شود که به دفع مواد سمی از پوست و بافت های چربی کمک می کند. این روند یا مواد معدنی شفا بخشی همراه می شود که در نمک هیمالیا وجود دارد و به شما حس تازگی و قدرتمندی می دهد
نمک صوتی هیمالیا آب بدن را تنظیم می کند:
نمک هیمالیا الکترولیت هایی را برای بدن فراهم می کند که آب بدن را در میان موارد دیگر تنظیم میکند.
نمک صورتی هیمالیا بهبود دهنده گوارش:

مواد مغذی موجود در نمک صورتی هیمالیا می تواند قابلیت دستگاه گوارش را جهت جذب مواد مغذی غذا؛ افزایش دهد. به همین علت چنانچه سلامت نمناک اشاره کرده است نمک هیمالیا را با نمک طعام جایگزین کنید تا به گوارش بهتر کمکتان کند. گوارش بهتر به این معناست که کمتر گرسنه خواهید شد.

نمک صورتی هیمالیا برای استحکام بدن :
بسیاری از مواد معدنی یافت شده در این نمک، برای تثبیت قوت استخوان ها و بافت های پیوندی، بسیار حیاتی می باشند. همچنین به ویژه برای بازسازی ماهیچه ها و گردش خون حیاتی می باشند. اگر دچار اختلالات سرد مانند آرتروز، شکستن استخوان ها یا خستگی روحی می باشید؛ مصرف منظم نمک هیمالیا را در دستور کار داشته باشید.

بدن خود را با نمک صورتی هیمالیا مالش دهید:
حالت لایه بردار نمک هیمالیا بدن شما را به نرمی ابریشم می کند. به عنوان یک امتیاز، لایه برداری دائمی می تواند در واقع تولید کلاژن و پروتئین که پوست را نرم نگاه می دارند، افزایش دهد. این معجون را به این صورت بسازید؛ یک فنجان نمک هیمالیا، یک چهارم فنجان روغن زیتون و ده قطره نیز روغن اسانس را با هم مخلوط کنید. پوست را خیس کرده و سپس این محلول را بر روی پوست بریزید و مالش دهید، این محلول از آسیب دیدن پوست جلوگیری کرده و سلول های مرده پوست را از بین می برد.

نمک صورتی هیمالیا باعث جذب مواد مغذی در روده می شود:
این موضوع بسیار مهمی است که مواد مغذی بیشتری را از غذا به دست آوریم. نمک هیمالیا ظرفیت روده های شما را ارتقا می دهد تا عملکرد بهتری در جذب مواد مغذی از غذای گوارش شده داشته باشند.

نمک صورتی هیمالیا به عملکرد متابولیسم بدن کمک می کند :
متابولیسم بدن ما می تواند با غذایی که مصرف می کنیم، تغییرپیدا کند . به ویژه مصرف مواد خوراکی که برای متابولیسم ما سالم یا مفید نیستند. در بین همه ی فواید نمک هیمالیا تاثیر آن بر تثبیت متابولیسم،کاملا خاص است.

نمک صورتی هیمالیا موجب تسکین گلو درد می شود :
آب نمک نه تنها درمان فوری برای همه چیز است، بلکه می تواند باکتری ها را کشته، خلط ها را نرم و درد را تسکین دهد.فقط نصف قاشق چایخوری نمک هیمالیا را با یک فنجان آب گرم مخلوط نموده و سپس غرغره کنید
شما می توانید در مجموعه نمک آذرخش کویر گرمسار نمک صورتی هیمالیا را به صورت عمده برای صادرات و یا خرده برای مصارف خانگی تهیه کنید.

تغییراتی که قبل و بعد از استفاده از نمک صورتی هیمالیا مشاهده می کنید :

قبل از استفاده :

1. تیرویید کم کار یا پر کار

2. ریزش مو

3. پوست جوش دار و آکنه دار

4. تنظیم نبودن خواب

بعد از استفاده :

1. تنظیم شدن تیرویید

2. کم شدن ریزش مو

3. پوست صاف و یکدست

4. تنظیم شدن خواب

چرا باید از نمک صورتی استفاده کنیم؟

  1. رنگ صورتی سنگ نمک به خاطر وجو بالای آهن در این نوع سنگ نمک می باشد به همین دلیل کسانی که فقر آهن دارند می توانند با استفاده از نمک صورتی این بیماری را کنترل کنند.
  2. به دلیل املاح و مواد معدنی زیادی از جمله کلسیم و منیزیم که این نوع نمک دارد باعث تنظیم هورمون های بدن می شود و در سنین بالا از پوکی استخوان جلوگیری میکند.

علاوه بر همه ی این ها نمک صورتی هیمالیا یک ضد باکتری برای پوست می باشد که در صورت استفاده منظم باعث از بین رفتن جوش و آکنه صورت و یدن می شود.

نمک صورتی هیمالیا و درمان میگرن

نمک هیمالیا به دلیل داشتن مواد معدنی باعث افزایش هورمون سرتونین شده و به درمان میگرن کمک می کند .

نمک صورتی هیمالیا و تقویت سیستم ایمنی

نمک هیمالیا به دلیل خاصیت ضد التهابی باعث بهتر شدن گردش خون و در نهایت تقویت سیستم ایمنی می شود .

نمک صورتی هیمالیا و سیستم تنفسی

نمک هیمالیا به دلیل خاصیت ضد التهابی و ضد باکتری بودن برای سیستم تنفسی مفید است به این صورت که باعث کاهش خلط گلو در زمان بیماری و درمان برونشیت نقش مهمی دارد.

نمک صورتی هیمالیا و پاکسازی ریه ها

شما می توانید برای پاکسازی ریه های خوند در زمان بیماری و یا سرماخوردگی نمک هیمالیا را با یک ظرف آبجوش مخلوط نمایید و از بخار آن برای پاکسازی سیستم تنفسی استفاده کنید.

علاوه بر این ها نمک هیمالیا به دلیل خاصیت صد میکروبی و ضد التهابی که در بالا به آن اشاره شد باعث پاکسازی سینوس ها و گرفتگی بینی مناسب است . نمک هیمالیا با حفظ تعادل اسید معده به سلامت گوارش کمک میکند .

نمک صورتی هیمالیا و دندان

نمک هیمالیا بهترین پاک کننده برای دندان های شما نیز می باشد زیرا نمک هیمالیا با داشتن خاصیت ضد میکروبی از پوسیدگی دندان و بوی بد دهان جلوگیری می کند و می توانید برای اینکار نمک هیمالیا را با یک فنجان آب و 5 قطره روغن نعناع مخلوط کنید و طبیعی ترین و مفید ترین خمیر دندان را برای خودتون بسازید.

نمک صورتی هیمالیا و تنظیم خواب

نمک هیمالیا با داشتن مواد معدنی و سدیم باعث آرامش اعصاب شده و بی خوابی را درمان می کند و باعث تنظیم خواب شما می شود و همینطور به دلیل وجود این مواد معدنی که در این نوع نمک وجود دارد (باعث ترشح سرتونین شده) استرس و افسردگی را بهبود می بخشد.

ماسکی که می توانید برای درمان جوش و آکنه صورت استفاده کنید :

نصف قاشق سوپ خوری نمک هیمالیا +نصف فنجان آب مقطر مخلوط کنید و به مدت 20 دقیقه روی پوست صورت قرار دهید. بعد از 20 دقیقه صورت خود را با آب سرد بشویید و از آبرسان مناسب استفاده کنید.

نمک صورتی دارای ید طبیعی ست و به دلیل مقادیر زیاد آهن برای کم خونی مفید است و همچنین باعث بهبود آسم و تنظیم آب بدن نیز می شود.

صورتی
نمک صورتی
صورتی-2
pink
سنگ نمک
pink2
_

ارتباط باما
برای مشاوره رایگان باما در ارتباط باشید.

  • آدرس دفتر فروش : گرمسار خیابان شهید غلامی مجتمع تجاری البرز طبقه دو
  • امور مشتریان : ۰۲۳۳۴۲۳۷۳۳۵
  • شماره همراه : ۰۹۱۲۴۸۷۷۶۳۱
  • شماره همراه : ۰۹۱۹۹۶۶۶۳۴۱
  • شماره همراه : ۰۹۱۹۵۱۶۸۹۲۹
  • شماره همراه : ۰۹۲۲۰۶۱۹۸۹۹
  • تلگرام و واتساپ : ۰۹۱۲۴۸۷۷۶۳۱ - ۰۹۱۹۹۶۶6۳۴۱
  • ایمیل : azarakhshkavir.co@gmail.com